00:00 جمعه، 7 ارديبهشت 1403

حسابداری مهر
   نرم افزار حسابداري، نياز يک بنگاه تجاري از قبيل سرعت ، امنيت ، اطمينان ، قدرت تحليل و آناليز اطلاعات را برآورده مي کند همچنين ابزارهاي مورد نياز براي محاسبات و اتومات کردن بسياري از پروسه هاي حسابداري را براي پيش بيني هاي امور مالي يک شرکت ( يا فروشگاه ) ارائه مي کند و گزارشاتي از قبيل فروش ، ارزش اموال و داراييها ، هزينه ها سربار، هزينه هاي توليد ، صورت حساب عملکرد ، سود و زيان و ارزش افزوده و ... را نيز ارائه مي کند . گروه نرم افزار حسابداري مهر در گام اول مبناي خود را بر ايجاد مجموعه اي منظم و منطبق با قوي ترين استانداردهاي حسابداري و مديريتي تنظيم نموده است .

    حسابداري مهر يکي از مدرن ترين سيستم هاي حسابداري است که با پشتوانه بيست سال تلاش مستمر و مداوم و موفقيت هاي چشمگير به بازار ارائه شده است .

    مهم نيست چه نوع تجارت يا خريد و فروشي داريد ، نرم افزار حسابداري مهر در ويرايش هاي مختلفي ارائه گرديده که تمامي نيازهاي کاربران مبتدي تا حسابداران حرفه اي را تحت پوشش قرار مي دهد و با وجود بسته هاي منحصر به فرد خود کليه نيازهاي يک سيستم جامع را مرتفع مي نمايد .

    نرم افزار حسابداري مهر بگونه اي طراحي شده که کليه فعاليت هاي مالي يک سازمان ، موسسه يا فروشگاه را پردازش مي کند ، از کالاهاي انبار و خريد و فروش آنها و چاپ بارکد تا چک هاي پرداختي و دريافتي ، هزينه ها و حسابهاي متفرقه و حتي دفتر تلفن و يا يادداشت هاي روزانه را در سينه خود جاي مي دهد

    در نرم افزار حسابداري مهر ، تسهيلاتي جهت اطلاعاتي که به کرات داده مي شود و يا دستخوش تغييرات مي شود ، ارائه شده است . همچنين در قسمتهايي چون ورود اسناد جديد از شيوه اي منحصر به فرد ، جهت ورود اطلاعات استفاده شده تا کاربر را از ورود تعاريف تکراري و غير ضروري معاف کند . در واقع نرم افزار حسابداري مهر با ورود کمترين اطلاعات ، بيشترين بهره وري را در اختيار کاربر خود قرار مي دهد .

    نرم افزار حسابداري مهر جهت سهولت کاربران در استفاده از نرم افزار ، با تغيير رنگ مکان ورود اطلاعات ، نظم خاصي به ورود اطلاعات کاربر مي دهد تا به سادگي بتواند متون انگليسي ، فارسي ، عربي و غيره را به همراه اعداد و به صورت آميخته وارد نمايد . همچنين ورود اطلاعات ديگر نظير اعداد بزرگ و مبالغ سنگين و ... نيز به سادگي قابل انجام است.

    تحت شبکه بودن (client/ server) و راحتي کار با نرم افزار حسابداري مهر از ويژگي هاي بارز آن مي باشد و نرم افزار حسابداري مهر توسعه پذيري و ماژولار است ، بدين معني که شما مي توانيد بر اساس نياز و سليقه خود ، بسته هاي گسترش مختلف را به آن اضافه کنيد . قابل ذکر است که ماژولهاي نرم افزار حسابداري مهر کاملا يکپارچه مي باشد .

    نرم افزار حسابداري مهر بگونه اي طراحي شده است تا کليه فعاليت هاي يک موسسه يا يک فروشگاه را بخوبي برآورده کند. بنابراين نرم افزار حسابداري مهر براي کاربران آماتور امکاناتي را تدارک ديده که نيازي به دانش پيشرفته حسابداري نخواهند داشت.

 
 مشتريان ما
 راهنماي نرم افزار  تماس با ما