00:00 سه‌شنبه، 18 ارديبهشت 1403

حقوق و دستمزد

   محاسبات حقوق و دستمزد کارکنان در واحد‌هاي تجاري يکي از وقت‌گيرترين فعاليت‌هايي است که به‌طور مستمر مديران مالي را درگير خود نموده و همواره با احتمال بروز خطاهاي انساني در جمع آوري اطلاعات کارکرد و محاسبه دقيق و واقعي حقوق و مزاياي پرسنل همراه بوده است.
   شيوه هاي مختلف محاسبه، تنوع پرداختها و تعدد پرسنل نيز بر پيچيده‌تر شدن محاسبات تاثيرگذار است. بنابراين به‌کارگيري يک سيستم مکانيزه حقوق و دستمزد که بتواند در کوتاه‌ترين زمان ممکن محاسبات حقوق را بدون کمترين خطاي انساني انجام داده و گزارش‌هاي متنوع مورد نياز مديران سازمان را در اختيارشان قرار دهد مي‌تواند کمک شاياني به مديران مالي محسوب شود.
   نرم‌افزار پرسنلي و حقوق و دستمزد مهر علاوه بر پوشش دادن اين نيازها، با برنامه حسابداري مهر، ارتباط مستقيم داشته و مي‌تواند به صورت اتوماتيک صدرو سند نمايد.
 
  مشتريان ما راهنماي نرم افزار