اسناد:

  • سفارشات ثبت شده توسط مشتری و پیگیری آن ها
  • ثبت واریزی های انجام داده شده به شرکت یا سازمان توسط مشتری
  • ثبت مکاتبات اداری با پیگیری وضعیت آنفها به صورت سیستمی

سفارشات

گزارشات:

  • گزارش گیری از گردش حساب، گردش چک ها، وضعیت اعتبار و ...
  • گزارش گیری از لیست سفارشات، فاکتورها و ...

اطلاعات پایه:
  • مدیریت دسترسی گروه مشتریان
  • امکان اعمال محدویت گزارش گیری از حساب های خاص در گروه مشتریان
  • امکان اعمال محدویت چت با کاربران خاص در گروه مشتریان امکان گزارش گیری از سایر حساب های تفصیلی (حساب های معرفی شده توسط این مشتری)
  • مدیریت نوع پیام ها (با امکان مشخص نمودن کاربران گیرنده پیام)

امکانات:

  • نسخه موبایلی سیستم سفارشات جهت کارایی بیشتر سیستم
  • امکان مشاهده مانده حساب، چک ها، وضعیت اعتبار و ...
  • مشاهده لیست محصولات توسط مشتری (امکان ثبت سفارش و پیگیری وضعیت آن)
  • مشاهده اخبار به روز شرکت یا سازمان
  • امکان گزارش گیری مشتری از اطلاعات واحدهای مالی قبلی


گروه نرم افزاری مهر